הנחיות ומידע למציגים

הזמנת ציוד ושירותים

טיפים והמלצות

שירותים וספקים

הנחיות ומידע למציג

הנחיות כלליות למציג בתערוכה

א. לוחות זמנים וסדרי פעולה

ב. שטחי תצוגה

ג. הנחיות כלליות

ד. הוראות בטיחות

ה. שירותים נוספים

הנחיות ממונה בטיחות בעבודה לקבלנים/ספקים

פרטים והנחיות ממונה בטיחות בעבודה

סדרי חניה

סדרי חניה

תנאי השתתפות בתערוכה

תנאי השתתפות למציג בתערוכה

הזמנת ציוד ושירותים למציג

הזמנת כיתוב לשילוט

טופס מס' 1 – פרטים להזמנת כיתוב לביתן בנוי מודולארי בלבד

פרסום בקטלוג התערוכה

טופס מס' 2 – פרטי החברה לפרסום בקטלוג התערוכה

הזמנת חשמל

טופס מס' 3 – פרטים להזמנת חשמל

הזמנת חשמל לילה

טופס מס' 4 – פרטים להזמנת חשמל לילה

הזמנת חשמל לשטחי חוץ, תאורה בביתן 1 ושירותי תליה

טופס מס' 5 -פרטים להזמנת חשמל לשטחי חוץ, תאורה בביתן 1 ושירותי תליה

הזמנת ריהוט

טופס מס' 6 – פרטים להזמנת ריהוט

ריהוט ודקורציה

תמונות ריהוט ודקורציה

הזמנת קווי תקשורת

לפרטים והזמנות:
אקספו תל אביב – מורג, 052-3611641
מלון דיוויד אינטרקונטיננטל – עמית, 052-5550567

הזמנת שרותי אינסטלציה

טופס מס' 7 – פרטים להזמנת שירותי אינסטלציה- נקודת מים, כיור וניקוז

הזמנת אויר דחוס

טופס מס' 8 – פרטים להזמנת אויר דחוס

פרטי חברת עיצוב

טופס מס' 10 – טופס דיווח בפרטי חברת העיצוב (שטח תצוגה ללא בינוי)

בקשה להצטרפות למועדון VIP

טופס מס' 11- בקשה להצטרפות למועדון המנהלים של קבוצת שטיר

הזמנת בדיקת מהנדס קונסטרוקציה

טופס מס' 12 – פרטים להזמנת בדיקת מהנדס קונסטרוקציה

יחסי ציבור

טופס מס' 13 – פרטים להזמנת יחסי ציבור

אזהרה- תרגילי הטעיה ופניות של חברות

מכתב אזהרה- תרגילי הטעיה ופניות של חברות פרסום מחו"ל המציעות פרסום בקטלוג דיגיטלי תמורת תשלום

טיפים והמלצות להתארגנות לתערוכה מוצלחת

תכנון הביתן:
הגדירו ותכננו בצורה נבונה את גודל הביתן ביחס לצרכים שלכם בתערוכה. האם נדרש לכם מחסן ומהי כמות הציוד והריהוט הנדרש לכם כגון דלפקים, פינות ישיבה, מדפים, אמצעי הדמיה וקד"מ, סרטון תדמית, כרטיסי ביקור, קטלוגים ומוצרים להדגמה.
יש להקפיד כי תוכנית הביתן המתוכנן הינה בהתאם לגודל השטח המוזמן, מגבלות הגובה ועומדת בכללי הבניה בתערוכות,
חזיתות ביתן פתוחות למעברי קהל וכד'.
הזמנת ציוד ושירותים – יש להזמין מבעוד מועד את כל הציוד הנדרש לתערוכה, ריהוט, נקודות חשמל, תאורת שטיפה,
חשמל לילה ל-24 שעות, מים, ניקוז, אויר דחוס, תקשורת וכו'.

עיצוב הביתן:
עצבו ביתן שיציג את המיתוג שלכם בצורה אטרקטיבית ומזמינה וכן יעביר מסרים שיווקיים ממוקדים.
הדגישו את מוצרי הדגל או השקת מוצר חדש במהלך התערוכה.

חלל ביתן התצוגה צריך להיות מזמין ומאפשר גישה נוחה וישירה בין המבקרים לאנשי המכירות בביתן.
בחירת מעצב ביתן – מומלץ לעבוד עם מעצבים מוכרים המספקים הדמיות עיצוב להמחשה, שירות עיצוב גרפי
וכן אחראים באופן ישיר על ביצוע עבודות הבינוי להקמת הביתן בשלמותו.

כיבוד:
הגשת כיבוד קל, חטיפים וממתקים ישהה את המבקרים ויאפשר לאנשי השיווק לנצל את זמן ההמתנה לשיחת הכרות לצורך קידום המכירות.
מזון ומשקה בתערוכה – מציגים המעוניינים להגיש כיבוד מזון ומשקה (כריכונים / בירה מהחבית וכו') נדרשים לבצע מבעוד מועד הזמנה באמצעות זכייני מרכז הירידים ובלבד.

התנסות חווייתית:
מומלץ להציע למבקרים התנסות חווייתית במידת האפשר של המוצרים או השירותים, וכן לדאוג למוצרי קד"מ שיכללו את הלוגו ודרכי ההתקשרות. חשוב שהמוצרים יהיו שימושיים ופשוטים ושבאמצעותם תבטיחו חשיפה ופרסום לאורך זמן.

הצוות בביתן:
כוח האדם שאתם מציבים בביתן חייב להיות הצוות המיומן ביותר הן באספקת האינפורמציה על המוצרים או השירותים והן ביכולת ליצור קשרים.
דאגו לצוות אנשים שיעזרו לכם בהקמה, תפעול ופירוק התערוכה. הגדירו להם תפקידים לכל יום תצוגה, כגון חלוקת פליירים, טיפול בלקוחות,
תיעוד לידים חלוקת מתנות / דוגמיות וכדו'.
הקפידו שהביתן שלכם יהיה מאויש בכל שעות התערוכה. יציאה מהביתן והשארתו לא מאויש יוצרת רושם שהביתן
לא אטרקטיבי ומרחיקה את הלקוחות.

חומרים פרסומיים:
עלונים ופליירים – הקפידו שהחומר המודפס יהיה מדויק קריא ועם מסרים ברורים, רצוי שהגרפיקה בביתן והגרפיקה בחומר הפרסומי יהיו זהים בכדי ליצור המשכיות של חווית לקוח.

לוחות זמנים:
יש להקפיד על עמידה בלוחות הזמנים כפי שיפורסמו בתדריך למציג לקראת כל תערוכה:
א. ימי הקמה ושעות ההקמה (הקמת הביתן באמצעות חברות העיצוב)
ב. ימי התארגנות (התארגנות מציגים בביתני התצוגה)
ג. נוהלי פירוק תצוגות וביתנים

בטיחות:
יש לוודא עמידה בנוהלי הבטיחות בתערוכות ובנוהלי הבטיחות בעבודה (בגדי עבודה, אישורי עבודה בגובה ועוד).

מהנדס קונסטרוקציה:
יש להזמין מראש בדיקת מהנדס קונסטרוקציה לבדיקת יציבות הביתן.

ביטוח:
מומלץ לבטח ציוד הנמצא בשטח התערוכה באמצעות סוכן הביטוח שלכם.

קרא עוד

שירותים וספקים למציגים

ניו-ליין תערוכות
חברת ניו-ליין מתמחה בעיצוב והקמה של ביתנים לתערוכות וכנסים. אנו מספקים למציגים ומארגנים בינוי ביתנים במערכות מודולריות ומערכות נגרות, תאורה וחשמל, עיצוב תלת מימד ועיצוב גרפי. מיקומנו באקספו תל אביב (המשרדים, בית המלאכה והמחסנים) ואנו עובדים בפריסה ארצית.
טלפון: 03-6439330, פקס: 03-6439368, דוא"ל: [email protected], אתר: www.newline-il.co.il.

דורון הקרנות מחשב ווידאו 

החברה מציעה למציגים בתערוכה ביתני לד, מסכי לד Indoor ו- Outdoor, וידאו וול, מסכי לד במבחר גדלים, מסכי מגע וציוד אור קולי במחירים אטרקטיביים. דורון הקרנות מחשב ווידאו מובילה בתחומה במתן פתרונות מתקדמים להצגת מולטימדיה, הקרנות מחשב, וידאו ווידאו-ארט בתערוכות, כנסים ואירועים מקצועיים, אירועי תרבות ובידור, תערוכות אמנות ועוד, למעלה מ- 30 שנה. טלפון: 03-6413636, רותי: 050-4900107, מייל: [email protected] , אתר: www.doronscreen.co.il

בי סייף הנדסה בע"מ
חברת B-Safe פועלת משנת 2010 ומתמחה במתן שירותי בטיחות למבנים ,אירועים המוניים, פסטיבלים ,תערוכות, כנסים ואירועים. מבצעת עבודות בטיחות, כתיבת תיקי בטיחות ועריכת תוכניות בטיחות, לצד מתן יעוץ והכוונה מקיפים בתחום.
טל: 03-5325575, נייד-שרון: 050-5106060, פקס: 03-7449398, דוא"ל: [email protected].
עמית עמילות מכס
קבוצת "עמית" נמנית על החברות המובילות במתן שירותים לוגיסטיים לסחר חוץ (יבוא ויצוא). הקבוצה מציעה את כל מגוון השירותים ליצואן וליבואן: שירותי עמילות מכס,
תובלה בינלאומית – באוויר, בים וביבשה, בלדרות בינלאומית, ביטוח ימי ואווירי וממשק אינטראקטיבי באתר החברה באינטרנט.
איש קשר: יהודית חזן ברגל, טלפון: 03-9720101, נייד: 054-5616612, דוא"ל: [email protected],  אתר: www.amit.co.il

 

PLAY MIDTOWN
מלון PLAY מציע ללקוחות קבוצת שטיר, מציגים ומבקרים, אירוח ולינה במהלך תערוכותיה במחירים אטרקטיביים ומיוחדים.
להזמנות ולפרטים נוספים: אורטל סוויסה, נייד: 0504885874, דוא"ל:[email protected], אתר: https://www.playhotels.co.il

מלונות אטלס
רשת "מלונות אטלס" מציעה ללקוחות קבוצת שטיר, מציגים ומבקרים, אירוח ולינה במהלך תערוכותיה במחירים אטרקטיביים ומיוחדים. ניתן להזמין ממבחר מלונות הרשת בתל אביב: מלון פבריק, מלון 65, מלון ארטיסט, מלון שלום & רילקס, מלון טל, מלון ים, מלון מלודי, מלון מרקט האוס, מלון סנטר שיק, מלון סינמה, מלון שדות.
להזמנות ולפרטים נוספים: נועה אדורם, טלפון: 03-5425579, דוא"ל: [email protected], אתר: www.atlas.co.il/heb

Xtras
היא פלטפורמה המחברת בין עובדים יומיים וזמניים לעבודות זמניות. אנו נותנים מענה במגוון רחב מאוד של תפקידים בהיצע רחב של עסקים ומתמחים בבניית צוותים.
העובדים שלנו עוברים תהליך קליטה מסודר שכולל ראיון עבודה ולאחר מכן, לכל אורך תקופת העבודה שלהם, אנו אוספים עליהם דאטה, בין אם סטטיסטית ובין אם מדובר בפידבקים שהתקבלו על ידי העסקים האחרים שעבדו איתם. אנו יכולים לבנות לכם צוות שילווה אתכם במהלך הכנס – החל מעובדי פירוק והקמה ועד דיילים שיתפעלו לכם את הדוכן וצוותהמנהלות שלנו זמין לכם רוב שעות היום לעזרה ולשאלות.
איש קשר: הדס, נייד:  0549055653 , דוא"ל: [email protected] , אתר: www.xtras.co.il